Τον Αντώνη τον γνώρισα μέσα από την σελίδα του GrMillennialMakers και αμέσως δέχτηκε να μου παραχωρήσει μια συνέντευξη για το site του.

Μπορείς να γνωρίσεις τον Αντώνη και την ομάδα του διαβάζοντας την παρακάτω συνέντευξη :

1) Πες μας λίγα λόγια για εσένα και για το GR Millennial Makers;

Είμαι ο Αντώνης, τελειόφοιτος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης . Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου , μου δόθηκε η ευκαιρία να «εξερευνήσω» τη δραστήρια πλευρά του εαυτού μου, συμμετέχοντας σε διάφορες αξιόλογες εθελοντικές δράσεις και δημιουργώντας πρωτοβουλίες, οι οποίες έχουν σκοπό να παρακινήσουν τους νέους να ενεργοποιηθούν και να παράγουν αξία.

Μια από αυτές τις πρωτοβουλίες αποτελεί το GR Millennial Makers, το οποίο φιλοξενεί  πρωτότυπες συνεντεύξεις με Έλληνες και μη επιτυχημένους Millennial. Μillennials θεωρούνται όλα εκείνα τα άτομα που είναι κάτω των 30. Οι συνεντευξιαζόμενοι ξέφυγαν από την αδράνεια:

-Είτε ξεκινώντας το δικό τους ταξίδι στον κόσμο της επιχειρηματικότητας ιδρύοντας τη δική τους εταιρεία

-Είτε δημιουργώντας καινοτόμες εφαρμογές ή κατασκευές που επιλύουν μικρά καθημερινά προβλήματα.

– Ή ξεχωρίζοντας στην αγορά εργασίας με τις ικανότητες και τα προσόντα τους.

Πίσω από τη σκηνή του GR Millennial Makers βρίσκονται οι εξής: Αντώνης Σπυριδάκης ( Digital Marketing Manager & Founder) , Δημήτρης Καμτσικούδης (Digital Marketing Manager), Μαρία Πισκιούλη (Translator) , Εβίτα Χατζησταύρου (Mentor & Motivator), Βιβή Τριανταφύλλου (Copywriter)

2) Από που εμπνεύστηκες να κάνεις ένα τέτοιο site;

Η ιδέα του GR Millennial Makers μου ήρθε κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής μου θητείας. Στην ουσία αυτή η ιδέα  προέκυψε από το πώς σήμερα οι νέοι βιώνουν την οικονομική κρίση. Αυτό ουσιαστικά αποτέλεσε την αφορμή και έχει ως στόχο αρχικά να «φωτίσει» τα όνειρα όλων των νέων και να τους κάνει εν τέλει να δραστηριοποιηθούν.

3) Παρατηρούμε ότι όλοι κάνουν blogs/ sites. Πόσο δύσκολο είναι να πετύχει κάποιος σε αυτό τον τομέα;

Το blogging είναι ένα συχνό φαινόμενο της εποχής μας. Παρακολουθώντας πολλά blogs λόγω Content Marketing κατέληξα στο γεγονός ότι η επιτυχία τους δεν φαντάζει τόσο δύσκολη, εάν ακολουθεί κάποιος τις 3 βασικές προϋποθέσεις.

Αυτές είναι:

  • Πρωτότυπο περιεχόμενο ( content)
  • Σωστή δομή
  • Οφέλη για τον αναγνώστη

4) Η οικονομική κρίση μας επηρεάζει όλους. Ποια η συμβουλή σου στα νέα παιδιά που προσπαθούν να κυνηγήσουν τα όνειρά τους;

Η κρίση σίγουρα μας πλήττει όλους, είτε οικονομικά είτε ψυχολογικά. Πάρα ταύτα όμως, αυτό που θα συμβούλευα από την πλευρά μου τους νέους είναι να μην σταματούν να ονειρεύονται εξαιτίας της, αντιθέτως να επενδύσουν στον εαυτό τους όπως επίσης και στις δυνατότητες τους.  Κατά τη γνώμη μου, η έμπνευση που μετατρέπεται σε δημιουργία είναι το απαραίτητο συστατικό για να επιτύχει κάποιος σήμερα. Προτείνω εξίσου, κάθε νέος να «αποδράσει» για λίγο από την Ελλάδα «αδράζοντας» ευκαιρίες στο εξωτερικό (σπουδές μέσω Erasmus, Πρακτική Άσκηση, διάφορα trainee προγράμματα), οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στο να διευρύνουν τους ορίζοντες τους και να «γεννήσουν» καινοτόμες ιδέες, τις οποίες μπορούν να τις εφαρμόσουν στη συνέχεια στην Ελλάδα.

5) Αγαπημένο μότο κ τραγούδι αυτή την εποχή;

Αυτό το διάστημα δεν έχω κάτι συγκεκριμένο, αλλά θα μπορούσα να μοιραστώ μαζί σας το αγαπημένο μου quote «Stay Humble, Work Smarter» (μείνε ταπεινός, δούλεψε εξυπνότερα) το οποίο με συνοδεύει τόσο στην επαγγελματική όσο και στην προσωπική ζωή.

Αγαπημένο μου τραγούδι αποτελεί το In A Timelapse του Ludovico Einaudi (https://www.youtube.com/watch?v=WJcv18IyvKM), καθώς συνδράμει στην παραγωγή νέων ιδεών.

millennial-makers

6) Το GR Millennial Makers πώς το φαντάζεσαι στο μέλλον;

Βασική επιδίωξη της ομάδας  είναι το GR Millennial Makers να συνεισφέρει στη δραστηριοποίηση των νέων και στην υλοποίηση των στόχων τους, αφού αυτός είναι ο λόγος δημιουργίας της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας. Επίσης, φαντάζομαι η πρωτοβουλία να πλαισιωθεί από μια ομάδα ταλαντούχων νέων ατόμων στον τομέα τους. Άλλη μια επιδίωξη της ομάδας του GR Millennial Makers αποτελεί το awareness της πρωτοβουλίας στο κοινό.

7) Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον;

Λαμβάνοντας υπ όψιν τη γνώμη του κοινού μας, η κύρια γλώσσα των συνεντεύξεων θα είναι η Ελληνική.  Πέρα από αυτό, θα αυξηθεί η συχνότητα των συνεντεύξεων. Τη νέα χρονιά θα λανσαριστεί η επίσημη ιστοσελίδα της πρωτοβουλίας στο κοινό και θα ξεκινήσει η στρατολόγηση ( recruitment) νέων ταλαντούχων ατόμων όπως graphic designer και αρθογράφους(copywriters).

official-logo

8) Πού μπορεί να σας βρει κανείς;

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να «ακολουθήσουν» την πρωτοβουλία στα κοινωνικά δίκτυα που διαθέτει την ψηφιακή της παρουσία. Τα κοινωνικά δίκτυα που μπορεί να μας βρει κάποιος είναι τα εξής :

Facebook

Twitter
Instagram
Επίσημο blog στο οποίο φιλοξενούνται οι συνεντεύξεις.

9) Μια ευχή για το It’s My Life By Tina Michaelidou;

Εν όψει εορτών και της νέας χρονιάς, εύχομαι ολόψυχα να πετύχετε όλους εκείνους τους στόχους που έχετε θέσει για το 2017.

 

You May Also Like