Είστε εξαρτημένοι από τη γυμναστική; Έφυγε ο γυμναστής σας διακοπές και κλαίτε με μαύρο δάκρυ; Μην κλαίτε! Και μην τηλεφωνήσετε στο 11880. Σας έχω τη λύση! Γυμναστική στην παραλία!

Χωρίς όργανα γυμναστικής, μπορείτε να συνεχίσετε το πρόγραμμά σας σε ένα πανέμορφο περιβάλλον,με ανεβασμένη διάθεση και με συντροφιά τη θαλασσινή, αναζωογονητική αύρα.

Δείτε λοιπόν τι μπορείτε να κάνετε!

1. Περπάτημα στην αμμουδιά 
Είναι πάρα πολύ εύκολο να συνεχίσετε το περπάτημα ή το τζόγκινγκ. Περπατήστε στην αμμουδιά και ανάλογα με τη φυσική σας κατάσταση, αργά ή με γρήγορο ρυθμό. Μπορείτε να αυξήσετε το βαθμό δυσκολίας, περπατώντας στη στεγνή άμμο, όπου βουλιάζουν τα πόδια σας, ή ακόμη περισσότερο μέσα στο νερό. Aκόμα κι εκεί, ανάλογα με το βάθος του νερού, μπορείτε να κάνετε το περπάτημα και συνεπώς την προπόνησή σας ευκολότερη ή δυσκολότερη.

2. Θαλάσσιο ποδήλατο
Το στατικό ποδήλατο του γυμναστηρίου δεν μπορούμε να το πάρουμε μαζί μας αλλά υπάρχει το θαλάσσιο ποδήλατο! Είναι σίγουρα πιο ενδιαφέρον και διασκεδαστικό. Πάρτε την παρέα σας και κάντε μία μεγάλη βόλτα. Είναι μια εξαιρετική άσκηση. Μπορείτε φυσικά να αυξήσετε την ένταση ποδηλατώντας πιο γρήγορα, οπότε η αντίσταση του νερού θα είναι μεγαλύτερη και άρα θα γυμναστείτε περισσότερο.

3. Κανό
H άσκηση στο κωπηλατικό μηχάνημα, η οποία γυμνάζει όλο το σώμα, μπορεί με μεγάλη επιτυχία να αντικατασταθεί από το κανό! H κωπηλασία είναι η μοναδική αερόβια άσκηση η οποία γυμνάζει και το πάνω μέρος του σώματος. Μπορείτε να ξεκινήσετε αργά και να κάνετε διαλείμματα όταν νιώθετε ότι έχετε κουραστεί. Εκτός από τους ώμους και τα χέρια γυμνάζετε το στήθος, την πλάτη αλλά και τους κοιλιακούς.

4. Κολύμβηση
Είναι ο βασιλιάς των καλοκαιρινών σπορ. Τα οφέλη της κολύμβησης είναι πασίγνωστα. Βοηθά να κρατηθούμε σε εξαιρετική φόρμα. Η αντίσταση του νερού θα γυμνάσει όλο το σώμα. Θα δυναμώσει το καρδιαγγειακό και το μυϊκό μας σύστημα, και το σημαντικότερο, χωρίς να υπάρχει φόβος για τον παραμικρό τραυματισμό, εφόσον τηρούμε τους κανόνες ασφαλείας. Ξεκινάμε λοιπόν αμέσως!

5. Stepper
Για την άσκηση του stepper μπορείτε είτε να χρησιμοποιήσετε μια σκάλα, αν υπάρχει στη διάθεσή σας, ή αλλιώς να μπείτε στο νερό μέχρι τη μέση και να γυμναστείτε εκεί. Στο νερό, πρόκειται για μια εξαιρετική άσκηση, διότι προσφέρει συνεχή αντίσταση. Όπως στέκεστε, με το νερό να φθάνει στην κοιλιά σας περίπου, φέρτε τα χέρια στη μέση και αρχίστε να ανεβάζετε τα πόδια, κάνοντας την κίνηση του stepper μέσα στο νερό. Mπορείτε να αυξήσετε την ένταση ανεβάζοντας τα γόνατα πιο ψηλά ή ανεβοκατεβάζοντάς τα πιο γρήγορα. Τα πόδια γυμνάζονται συνεχώς, δηλαδή ακόμη και στο κατέβασμα.

Υπάρχουν πάρα πολλές άλλες ασκήσεις που μπορείτε να προσθέσετε σταδιακά, τόσο εντός της θάλασσας όσο και στην παραλία, ανάλογα με τη διάθεσή σας, την αντοχή σας αλλά και το χρόνο που θέλετε να διαθέσετε.
Mην ξεχνάτε να φοράτε καπέλο και αντιηλιακό, γιατί η ηλιακή ακτινοβολία στη θάλασσα είναι ακόμη εντονότερη. Επίσης να πίνετε αρκετό νερό και να σταματάτε εάν νιώσετε δυσφορία από τη ζέστη.

Γιώτα Ροζάνα 

You May Also Like