Δυναμώστε τους γλουτούς με πέντε απλές ασκήσεις, χρησιμοποιώντας ένα κουτί ή μια καρέκλα!

Το γυμναστήριο δεν είναι πάντα απαραίτητο για να δυναμώσουμε το σώμα μας και να φτιάξουμε το καλλίγραμμο κορμί που επιθυμούμε. Αρκεί μια καρέκλα ή ένα κουτί για να γυμναστούμε στο σπίτι κάνοντας το πρόγραμμα που μας προτείνει η personal trainer κ. Σοφία Περδίκη.

Σημειώνουμε ότι το κάθε σετ αποτελείται από πέντε ασκήσεις στη σειρά, ενώ θα πρέπει να σιγουρευτείτε ότι το σημείο αντίστασης (η καρέκλα ή το κουτί) βρίσκονται σε σταθερό σημείο.

Για τους αρχάριους συνιστώνται τα δύο σετ, για όσους βρίσκονται σε μέτρια φυσική κατάσταση τα τρία σετ, ενώ για τους προχωρημένους συνιστώνται τα τέσσερα σετ.

Πόδια τεντωμένα
Στηρίζεστε στις παλάμες και κρατάτε τα πόδια τεντωμένα πάνω στο κουτί. Η λεκάνη μένει ψηλά και κάνετε άρσεις των ποδιών –  30 φορές στο ένα πόδι και μετά στο άλλο.

Διαβάστε την συνέχεια στο ygeiamou.gr

You May Also Like