Αρκετές φορές οι ρυθμοί της καθημερινότητάς σας μπορούν να σας προκαλέσουν έντονο άγχος και stress. Σε αυτή τη φάση, όσο και αν δεν το πιστεύετε, η διατροφή σας μπορεί να συμβάλει στο να επηρεάσει θετικά ή αρνητικά την ψυχολογία σας. Πάμε να δούμε παρέα ποιες τροφές θα ήταν καλό να αποφεύγετε σε μια περίοδο που αισθάνεστε έντονο άγχος.

Λευκό Ψωμί

Το λευκό ψωμί δημιουργείται από επεξεργασμένο αλεύρι το οποίο όταν καταναλωθεί μετατρέπεται κατευθείαν στο αίμα σε ζάχαρη. Επομένως να προτιμάτε το ψωμί ολικής άλεσης, σικάλεως ή πολύσπορο.

Αναψυκτικά

Τα αναψυκτικά περιέχουν το γλυκαντικό ασπαρτάμη. Μελέτες έχουν δείξει ότι η ασπαρτάμη συνδέεται με την επιδείνωση του άγχους και της κατάθλιψης. Αντικαταστήστε τα με ένα παγωμένο ή ζεστό πράσινο τσάι.

Χυμοί

Οι χυμοί περιέχουν λιγότερες φυτικές ίνες. Επομένως ένας χυμός με λιγότερες ίνες και περισσότερες βιταμίνες, ζάχαρη και νερό δεν μπορεί να σας κρατήσει για πολλές ώρες χορτάτους. Καταναλώστε ολόκληρο το φρούτο αντί για χυμούς.

Κέτσαπ

Η κέτσαπ περιέχει πολλή ζάχαρη. Εκτός από τη ζάχαρη περιέχει και τεχνητά γλυκαντικά. Αντικαταστήστε τη κέτσαπ με ντοματούλα.

Ενεργειακά ποτά

Προσοχή γιατί πολλές φορές μπορούν να σας προκαλέσουν αρρυθμίες, να σας δημιουργήσουν προβλήματα στον ύπνο, να αυξήσουν τα επίπεδα άγχους σας. Αυτό συμβαίνει γιατί τα ενεργειακά ποτά περιέχου πολλή ζάχαρη και καφεΐνη. Αντικαταστήστε τα ενεργειακά ποτά με καφέ. Προσοχή όμως με μέτρο και ο καφές!

Επεξεργασμένα τρόφιμα

Μια διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες, φρούτα, ψάρια και λαχανικά θα σας κάνει να νιώσετε πολύ διαφορετικά ψυχολογικά σε σύγκριση με μια διατροφή πλούσια σε αλλαντικά, γλυκά, λιπαρά φαγητά, έτοιμα φαγητά και ανθυγιεινά σνακ.

Μην ξεχνάτε πως μια ισορροπημένη διατροφή προάγει την καλή υγεία και θωρακίζει τον οργανισμό από ασθένειες.

Γεωργία Βαβουρανάκη

 Διαιτολόγος/Διατροφοφολόγος

You May Also Like