Θέλετε να ξεκινήστε διατροφή αλλά δεν πιστεύετε στον εαυτό σας; Mήπως ήρθε η ώρα να αλλάξει αυτό;

Μήπως ήρθε η ώρα να συνειδητοποιήσετε ότι κάθε αρχή σε οτιδήποτε κι αν κάνετε θα είναι δύσκολη; Θα δώσω ένα παράδειγμα που δεν έχει να κάνει με το κομμάτι της διατροφής. Θέλετε να ξεκινήσετε μια καινούργια γλώσσα.

Στην αρχή θα δυσκολευτείτε,θα γκρινιάξετε, μπορεί να μην έχετε τα αναμενόμενα αποτελέσματα που θέλετε το πρώτο καιρό. Τι κάνετε σε αυτή τη περίπτωση; Εγκαταλείπετε; όχι! Και πολύ καλά κάνετε! Συνεχίζετε την προσπάθεια μέχρι να τα καταφέρετε. Έτσι πρέπει να συμπεριφέρεστε όσον αφορά και την διατροφή σας.

Ξεκινάτε μια προσπάθεια για απώλεια βάρους. Όπως χρειάζεστε χρόνο για να μάθετε να χειρίζεστε σωστά μια καινούρια γλώσσα, έτσι χρειάζεται και ο ανάλογος χρόνος για να μπορέσετε να φτάσετε στα επιθυμητά κιλά. Μην απογοητεύεστε αν δεν χάνετε εύκολα κιλά και μην εγκαταλείπετε τη προσπάθεια που κάνετε. Χρειάζεται υπομονή και επιμονή. Μόνο έτσι θα τα καταφέρετε. Εξάλλου μην ξεχνάτε οτι αυτή η αλλαγή αφορά το υπόλοιπο της ζωής σας και όχι μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο, οπότε είναι απολύτως φυσιολογικό να απαιτείται και περισσότερος χρόνος για να πραγματοποιηθεί.

Συμβουλές για επίτευξη του στόχου σας

• Βάλτε μικρούς και εφικτούς στόχους! Σε αυτό θα σας βοηθήσει και ο Διαιτολόγος σας.
• Συλλέξτε τις απορίες σας και ρωτήστε τον Διαιτολόγο σας. Μην αφήνετε τις απορίες σας να μπούνε εμπόδιο στην βέλτιστη εκτέλεση του προγράμματος σας.
• Να χαίρεστε όταν χάνετε αργά και σταθερά βάρος. Μόνο έτσι θα καταφέρετε να διατηρήσετε το αποτέλεσμα. Οι δίαιτες αστραπή και η στέρηση συγκεκριμένων ομάδων τροφίμων θα σας οδηγήσουν σε προσωρινή απώλεια βάρους ή ακόμα και σε αύξηση του σωματικού σας βάρους .
• Επιβραβεύστε τον εαυτό σας όταν χάνετε βάρος με άλλους τρόπους πέραν του φαγητού. Όπως για παράδειγμα, ανανεώστε την γκαρνταρόμπα σας, αλλάξτε το χρώμα των μαλλιών σας.
• Την περίοδο που ξεκινάτε την προσπάθεια και βρίσκεστε στην αρχή, αποφύγετε να συναναστρέφεστε με άτομα που ‘σαμποτάρουν’ τη προσπάθεια σας. Είναι πολυ πιθανό τέτοια άτομα να σας παρασύρουν σε διάφορους πειρασμούς!
• Να πηγαίνετε εγκαίρως στο super market, καθώς αυξάνονται οι πιθανότητες να προτιμήσετε κάποιο φαγητό με πολλές θερμίδες και λιπαρά, εάν δεν υπάρχει κάποια υγιεινή επιλογή στο σπίτι.
• Εάν μια μέρα ξεφύγετε από το πρόγραμμα σας μην σταματήσετε την προσπάθειά σας! Προσέξτε τα γεύματα της υπόλοιπης μέρας. Αύριο ξημερώνει μια καινούρια μέρα. Συνεχίστε κανονικά την προσπάθεια.

Και να θυμάστε: Τα αγαθά, κόποις κτώνται!

Γεωργία Βαβουρανάκη

 Διαιτολόγος/Διατροφοφολόγος

You May Also Like